SKLEP TESTOWY W TRYBIE KATALOGU - funkcjonalny sklep znajduje się na stronie: www.caraudiosklepy.pl
Twój koszyk
  • ilość produktów: 0
  • wartość: 0,00 zł

CTK Standard 3.6 Pack - mata tłumiąca, 10szt./3,5m2

mata butylowa 3.6mm z aluminiową folią 100µm do wytłumiania karoserii pojazdów, maszyn, sprzętu AGD - 10szt. 50x70cm (3.5m2), MLF=0,46
Dostępność: niedostępny
WYCOFANY Z OFERTY
Stan magazynu:
Brak
Ocena klientów: głośniki car audio, wzmacniacze, subwoofery - opiniegłośniki car audio, wzmacniacze, subwoofery - opiniegłośniki car audio, wzmacniacze, subwoofery - opiniegłośniki car audio, wzmacniacze, subwoofery - opiniegłośniki car audio, wzmacniacze, subwoofery - opinie 0.0/10 pkt. (0)
Producent / Marka: CTK
Kupując ten produkt otrzymasz: 0 pkt.
Za produkt możesz zapłacić punktami: 7400 pkt.
Koszty wysyłki:
  • 15,00 zł - gdy płatność przed wysyłką
  • 20,00 zł - gdy płatność przy odbiorze przesyłki
CTK
Cena:
0,00 zł
Ilość: opk.
  • powiadom o dostępności
  •  

    CTK Standard 3.6 Pack
    Elastyczna 2-warstwowa mata antywibracyjna o podwyższonej gęstości do wytłumiania drgań, hałasu oraz rezonansów akustycznych elementów karoserii i tapicerki samochodowej, jachtów, maszyn i urządzeń przemysłowych, obudów sprzętu komputerowego, RTV lub AGD. Dobra relacja pomiędzy ceną, wysoką skutecznością i umiarkowaną wagą. Cena za opakowanie: 10 arkuszy o wymiarach 500x700 mm (3,50 m2), grubość maty 3,6 mm, grubość aluminiowej folii 0,1 mm (100 mikrometrów).

     

    CISZA - KOMFORT - CTK

    CTK Standard, to zaawansowany technologicznie, pochłaniający wibracje i posiadający niską częstotliwość rezonansową materiał w postaci samoprzylepnej maty, wykonany na bazie kompozytu gumy butylowej o wysokiej gęstości i przyczepności. Z zewnętrznej strony znajduje się przetłaczana aluminiowa folia o grubości 100 mikrometrów (0,1 mm), co dodatkowo zapewnia mechaniczną ochronę materiału tłumiącego oraz polepsza jego właściwości akustyczne. Dzięki podwyższonej gęstości masy tłumiącej, mata może być cieńsza i bardziej elastyczna, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej skuteczności tłumienia, na poziomie jaki oferują podobne materiały o większej grubości. Maty wibroakustyczne CTK z serii Standard, to produkty dedykowane dla bardziej wymagających klientów ceniących wyższą jakość, skuteczność i komfort. Maty przeznaczone są do efektywnego wytłumiania hałasu, drgań oraz rezonansów akustycznych elementów karoserii i tapicerki samochodowej (drzwi, podłoga, dach, bagażnik, maska silnika, nadkola, plastiki, elementy tapicerki, itp.). Mogą być także stosowane w pomieszczeniach zamkniętych do wyciszania obudów sprzętu komputerowego, klimatyzacyjnego, RTV i AGD. Produkt jest nietoksyczny, bezwonny, wodoodporny, nie wchłania wilgoci i nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych. Posiada właściwości antykorozyjne i uszczelniające. Dzięki wysokiej wartości współczynnika stratności mechanicznej (MLF) oraz umiarkowanej wadze, maty tłumiące CTK Standard są jednymi z najbardziej skutecznych materiałów antywibracyjnych służących do obniżania poziomu drgań i hałasu. Bardzo dobrze sprawdzają się podczas prac, mających na celu poprawę akustyki kabiny samochodu w przypadku montażu i użytkowania sprzętu car audio, a także podczas całkowitego wyciszania pojazdów lub przy renowacji izolacji akustycznej, np. po naprawach elementów nadwozia.

     

     

    PODSTAWOWE PARAMETRY:

    • grubość całkowita:  3,6 mm  
    • grubość aluminiowej folii:  0,1 mm  (100 um)
    • tolerancja grubości (poza krawędziami arkusza):  +/- 0,2 mm 
    • materiał:  wysokotechnologiczny kompozyt gumy butylowej o podwyższonej gęstości wzmacniany aluminiową folią 
    • MLF - współczynnik stratności mechanicznej przy 200Hz (skuteczność tłumienia):  0,46
    • zakres temperatury pracy:  -50ºC do +150ºC
    • zalecana temperatura montażu:  powyżej +10ºC   
    • wymiary 1 arkusza:  500x700 mm
    • powierzchnia 1 arkusza:  0,35 m2
    • ilość w opakowaniu:  10 arkuszy  (3,50 m2)
    • waga:  18,60 kg/10szt.  (5,31 kg/m2)   
    • produkt o właściwościach antykorozyjnych i uszczelniających, wodoodporny, nie zawiera domieszek bitumicznych (bez smoły i asfaltu)  
    • produkt nietoksyczny, nie wydziela przykrych zapachów, może być stosowany w motoryzacji i w pomieszczeniach zamkniętych
    • wyprodukowano przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344    
    • zastosowanie w samochodzie:  dolne i nieruchome elementy nadwozia narażone na największy hałas, np. podłoga kabiny pasażerskiej i bagażnika, nadkola, przegroda komory silnika
    • cena za opakowanie - 10 arkuszy o wymiarach 50x70 cm  (3,50 m2)

     

     

    SKUTECZNOŚĆ TŁUMIENIA
    Podczas wyciszania samochodu, pożądany efekt uzyskuje się poprzez izolację akustyczną jego wnętrza oraz przede wszystkim przez znaczne zmniejszenie (wytłumienie) amplitudy mechanicznych drgań metalowych i plastikowych elementów karoserii i kabiny samochodu. W tym celu, na wytłumiane elementy aplikuje się elastyczne i lekko sprężyste materiały (np. na bazie butylu kauczukowego), w strukturze których występują duże straty energii mechanicznej spowodowane wewnętrznym tarciem. W wyniku tego, energia drgań jest absorbowana przez materiał tłumiący i zamieniana w nim na ciepło. Zdolność danego materiału do pochłaniania energii drgań mechanicznych zależy od wielu czynników, w tym między innymi od jego konstrukcji, składu chemicznego, wagi, grubości, itp. Określa to współczynnik stratności mechanicznej (Mechanical Loss Factor - MLF), który jest jednym z ważniejszych parametrów, na jaki powinno się zwracać uwagę podczas wyboru materiałów redukujących wibracje. Współczynnik ten jest wyrażany liczbowo w zakresie 0,00 - 1,00 dla określonej częstotliwości i temperatury (im wyższa wartość współczynnika MLF, tym wyższa zdolność materiału do tłumienia drgań). Aby odczuwalnie zredukować hałas i wibracje wewnątrz pojazdu, należy wybierać materiały o możliwie najwyższej wartości współczynnika stratności mechanicznej. Podczas wytłumiania elementów karoserii samochodowej, ważna jest także możliwie niska waga materiału tłumiącego, co często nie idzie w parze z najwyższą skutecznością tłumienia. Należy więc szukać najkorzystniejszego kompromisu pomiędzy wysoką wartością współczynnika stratności mechanicznej (MLF) przy jednocześnie niskiej wadze materiału i adekwatnej do tego cenie. W branży car audio, podczas wytłumiania drzwi samochodowych, w których będą pracować głośniki, praktykowane jest "zamykanie" fabrycznych otworów technologicznych poprzez zaklejenie ich matą wygłuszającą (stworzenie uszczelnionej komory głośnikowej). W tych miejscach najlepiej sprawdzą się maty o wysokim współczynniku MLF, umiarkowanej wadze i posiadające jednocześnie grubszą folię aluminiową (100 mikrometrów lub więcej), która zapewnia większą sztywność i stabilność powierzchni nad zaklejonymi otworami technologicznymi.

     

    MONTAŻ
    Maty CTK Standard są samoklejące, elastyczne i łatwe do nakładania na powierzchniach o płaskim lub skomplikowanym kształcie. Można je montować w szerokim zakresie temperatur bez konieczności podgrzewania, jednak najwyższy komfort pracy uzyskuje się przy temperaturze otoczenia powyżej +10ºC. Oklejana powierzchnia musi być sucha, czysta i bardzo dobrze odtłuszczona. W celu maksymalnego wykorzystania właściwości tłumiących, po naklejaniu matę należy solidnie docisnąć, np. za pomocą wałka (rolki), aby dokładnie przylegała do całej powierzchni wytłumianego podłoża, bez tworzenia przestrzeni z pęcherzami powietrza. Samoklejąca warstwa butylowa posiada właściwości samowulkanizujące, dzięki czemu po pewnym czasie przyczepność materiału do podłoża jeszcze bardziej wzrasta, tworząc spójną całość.

     

    JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
    Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:

    1. wysoko efektywne materiały antywibracyjne tłumiące drgania i rezonanse elementów nadwozia oraz dodatkowo izolujące wnętrze od zewnętrznego hałasu - wysokiej jakości maty na bazie butylu, aluminium i polimerów o możliwie najwyższej wartości współczynnika MLF (np. maty tłumiące CTK Premium, CTK Standard),
    2. piankowe izolacje-bariery dźwiękowe o strukturze zamkniętych komórek, blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny oraz dodatkowo termicznie izolujące wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem i szybkim wychładzaniem (np. pianki kauczukowe CTK Elastic, pianki polietylenowe CTK TempoFix), 
    3. miękkie, porowate materiały pochłaniające dźwięk o strukturze otwartych i częściowo zamkniętych komórek, które oprócz właściwości dźwiękochłonnych, jednocześnie pełnią też rolę przekładek amortyzujących i tłumiących rezonanse plastikowych elementów tapicerki oraz redukują trzeszczenie i skrzypienie tych elementów (np. poliuretanowe pianki dźwiękochłonne CTK SilenceFix, CTK WaveFix, CTK LineFix, maty wyciszające na bazie włókniny CTK CaiMat, efektywne pianki o podwyższonej gęstości CTK SilenceMat). 

    Ten produkt nie posiada produktów powiązanych

    Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy. Dodaj swoją opinię.
    Marka produktu: CTK
    Nr katalogowy: CT-ST36P
    Waga do wysyłki: 15.00 kg

    Stan produktu:nowyi
    Skuteczność tłumienia / MLF:0,40 - 0,49
    Grubość materiału:3,0 - 3,9 mm
    Importer:ESSA Sp.J.
    Producent:CTK Ltd., Ukraina
    Gwarancja:24 miesiące, importerai

    Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również:

    Nazwa produktu Cena Dodaj
    Hollywood HRK-RLS - rolka do mat tłumiących /30mmHollywood HRK-RLS - rolka do mat tłumiących /30mm

    Hollywood HRK-RLS - rolka do mat tłumiących /30mm

    profesjonalna rolka z elastycznego silikonu do równomiernego dociskania samoprzylepnych butylowych mat wygłuszających, szerokość wałka 30mm
    48,00 zł do przechowalni
    CTK Practic 2.0 Pack - mata tłumiąca, 16szt./3m2CTK Practic 2.0 Pack - mata tłumiąca, 16szt./3m2

    CTK Practic 2.0 Pack - mata tłumiąca, 16szt./3m2

    mata 2.0mm na bazie butylu i polimerów z aluminiową folią 60µm do wytłumiania drgań, hałasu i rezonansów - 16szt. 37x50cm (2,96m2), MLF=0,25
    0,00 zł do przechowalni